ChinaTown

  ChinaTown w San Francisco to coś niesamowitego. Może nie wygląda najpiękniej, dużo tu walających się śmieci i wszędzie tandetne, chińskie pamiątki. Mimo tego robi ogromne wrażenie. Wyobrażałam sobie to jako jedną małą uliczkę z chińskimi sklepikami, ginącą pośród innych atrakcji i ulic San Francisco, okazało się zupełnie inaczej. Miejsce to jest położone w samym centrum i to nie żadna krótka ulica, tylko ogromna dzielnica. Wszędzie wisiały szyldy w Chińskim języku, słodycze, restauracje, wszytko właśnie w tym języku.


  Można poczuć się jak w zupełnie innym miejscu.

instagram  |  ask |  tumblr

31 komentarzy

kariaxv pisze...

jakie sliczne zdjecia, takie radosne ! :)

kariaxv.blogspot.com

Megly pisze...

Wiele słyszałam o Chinatown. Niestety nigdy nie miałam okazję być. Ale kiedyś się wybiorę, bardzo bym chciała i zwiedzę porządnie San Francisco. Pięknie tam! Pozdrowionka cieplutkie :)

Mariola pisze...

Bardzo lubię czytać takie relację z różnych pięknym miejsc na świecie. Super zdjęcia!
zapraszamy w wolnej chwili :)

Maja pisze...

Ale śliczne zdjęcia! Strasznie chciałabym kiedyś znaleźć się w takim miejscu i zobaczyć je na własne oczy x
majawojcieszek.blogspot.com

Unknown pisze...

Chciałabym kiedyś zwiedzić to miejsce
Bardzo ładne zdjęcia :)

milkaoreoo.blogspot.com ♥

Anks_blog pisze...

Na zdjęciach wcale to nie wygląda źle. Fajna taka dzielnica chciałabym tam się znaleźć :)
Anonimoowa - Klik

Małachowska Ada pisze...

Śliczne zdjęcia!
http://malachowskaadrianna.blogspot.com/

littleredcherrysmile pisze...

O jejku wrażenie jest niesamowite! W Nowym Jorku jest ogromna Polska ulica która nie robi takiego wrażenia jak ta Chińska w San Francisco. Genialne zdjęcia!
Littleredcherrysmile click

Unknown pisze...

Przepiękne zdjęcia i niezwykle ciekawy wpis :)

Pozdrawiam ♥,
yudemere

Agnxx pisze...

Świetne zdjęcia, chciałabym odwiedzić to miejsce :)
agnieszkaa-es.blogspot.com

Anonimowy pisze...

Świetnie wykonane zdjęcia, a widoki naprawdę zachwycają *.* Może kiedyś też odwiedzę to miejsce ^^ Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

Gattta pisze...

Super zdjęcia :) Zazdroszczę, że mogłaś tam pojechać :)

Gattta

K&S pisze...

ojeju, ale Ci zazdroszczę, chciałabym zobaczyć na żywo ♥
Piękne zdjęcia *.*

Pozdrawiamy i zapraszamy do nas :)
http://shutupanddancewithus.blogspot.com/

KosmetykoFanki pisze...

Na początku maja odwiedziłam chine town w Anglii, pięknie tam <3 Obserwuje :)

Klaudia Zuberska pisze...

Dzielnica wygląda cudownie, ale tak naprawdę marze by przejść się prawdziwą chińska ulicą :) zazdroszczę możliwości zobaczenia tego na żywo!
pozdrawiam cieplutko myszko :*
ayuna-chan.blogspot.com

Domi Maa pisze...

Świetne zdj. ChinaTown jest jednym z miejsc na mojej liście podróży. Zachęciłaś mnie tymi zdjęciami jeszcze bardziej ^^

bez-wymowki.blogspot.com

Mrs. L pisze...

Always love the lanterns at a China town...

Love,
M
The Flower Duet

Aleksis-Aliss pisze...

Piękne zdjęcia :)
Dziękuje za odwiedziny :*
Mój blog

123 pisze...

prześliczne zdjęcia! ;)

nowy post, zapraszam:
ewamaliszewskaoff.blogspot.com

Secret_style pisze...

Ja tam żadnych śmieci i chinskich tandetnych pamiątek nie widzę- mi bardzo podobają się zdjęcia - piękne są te wąskie uliczki i te lampiony wiszące nad ulicami- jest moc !!

super, sama chcialabym się tam znaleźć :)
zazdro!

milego dnia :)
Daria

kwiiatuszek1 pisze...

Robi wrażenie! Chciałabym móc zobaczyć to na żywo :) Przepiękne zdjęcia!
pelnapasji.blogspot.com

Paper girl pisze...

Jeju nigdy nie słyszałam o takim miejscu, ale teraz na pewno jest już na mojej liście do zobaczenia.

http://papergirlx.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

Piękne zdjęcia :)

Esperanza blanca pisze...

Jakie piekne miejsce i zdjęcia ;)

Sara pisze...

Ale cudowne miejsce *.* chciałabym takie miejsce zobaczyć sama na żywo

U mnie nowy post, zapraszam!
MÓJ BLOG - KLIIK
NOWY FILM NA KANALE

Unknown pisze...

Świetne zdjęcia ♥ Chętnie znalazłabym się w takim miejscu ;)

http://theblacksweatshirt.blogspot.com/

MADEMOISELLE pisze...

Bardzo chciałabym tam pojechać :) Piękne zdjęcia!

Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
MADEMOISELLE BLOG

Unknown pisze...

kurde świetne widoki<3 piękne zdjęcia, mają super klimat
zazroszcze wyjazdu;) http://justbasicstyle.blogspot.com/

Skyeenika pisze...

Całkiem skradłaś mi serce fotkami z postów, lecisz do obserwowanych z przyjemnością! :)

Unknown pisze...

Chciałabym tam pojechać !

22-ffashion.blogspot.com - klik :)

Unknown pisze...

Bez klamania przyznaje, rozplakalam sie ogladajac te zdjęcia.. Jest mi po prostu przykro, ze w Polska jest w duzej czesci zaniedbana, szara. Brakuje tu kolorow, radosci.. Zdjecia przepiekne..

obserwuje:) typical-teengirl.blogspot.com

Prześlij komentarz

Copyright © 2009–2017 Joanna Szwed
Template: Wojtokuba.pl