Nie w domu!

Jestem:  California - Monterey - Carmel



   Dzisiaj nie będzie opisywania dnia, zachwytów, ani też szczególnego tematu. Nigdy nie przepadałam za pisaniem sprawozdań, a te które wyszły spod mojej ręki, były w sztywnym języku, ah i ciągle powtarzało się słowo "potem". Więc nie będę robić tego tutaj, bo zanudzilibyście się pewnie po nie całych 2 linijkach. Zjechalibyście od razu do zdjęć, albo wyłączyli bloga. Tego bym nie chciała!
Dlatego dzisiaj przychodzę tylko ze zdjęciami (obiecując, że w następnym poście rozpiszę się na temat Kalifornii, nie będzie nudno) i to na nich chciałabym skupić waszą uwagę.



Boyfriendy - Zara | T-shirt - Zara | Espadryle - H&M | Kurtka - Stradivarius | Czapka - San Jose


Kalifornia - Carmel - Monterey
instagram  |  ask |  tumblr

27 komentarzy

Kristof Radke pisze...

Klimatyczne zdjęcia :)

MADEMOISELLE pisze...

California? Ale Ci zazdroszczę! Cudownie wyglądasz. Bardzo podobają mi się Twoje espadryle :) Czekam na mini relację z wyjazdu!

Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
MADEMOISELLE BLOG

Oliwia Felkel pisze...

Świetny post
Śliczne zdjęcia
Pięknie wyglądasz
Miłego pobytu
Zapraszam do mnie oliwiafelkel.blogspot.com
Pozdrawiam kochana! :)

Maartuuś pisze...

Przecudowne miejsce i zdjecia, tylko pozazdroscic:)

Rutyna życia w kilku słowach pisze...

Piękne zdjęcia. ;)

Małachowska Ada pisze...

Strasznie mi się tam podoba, cudowne zdjęcia :)
http://malachowskaadrianna.blogspot.com/

Wiktoria Drawska pisze...

Bardzo chciałabym lecieć do Californii! Przepiękne zdjęcia ♥

londonkidx.blogspot.com

Katarzyna Załuska pisze...

Ach! Pięknie tam! :)

Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
cakesbykejt.blospot.com
Zapraszam również do polubienia fejsbukowego fanpejdża mojego bloga :)

Katrina pisze...

Stylizacja świetna na co dzień :D Jejku, ja chce nad takie wybrzeże!
drewniany-most.blogspot.com

Anks_blog pisze...

Ach ja bym chętnie przeczytała takie sprawozdanie (ale ja to ja :D ). Piękne zdjęcia! :)
anonimoowax.blogspot.com

Unknown pisze...

Zdjęcia są przepiękne :D
Stylizacja świetna, kurtka śliczna :)
http://nellanellstyle.blogspot.com/

Megly pisze...

Bardzo lubię taki kolor jeansu :) Super! A czerwone kwiaty piękne - nie mogę się im napatrzeć :) Pozdrowionka serdeczne!

hqnss pisze...

Zazdro! Miłego pobytu, świetne zdjęcia:D
pozdrawiam i zapraszam, dopiero zaczynam:)
może obserwujemy?
hqnss.blogspot.com

sensiblees pisze...

Zazdroszcze Ci pobytu tam :) !
Sensiblees.pl

Unknown pisze...

Piękne widoki, a stylizacja bardzo mi się podoba, takie spodnie muszę kupić! :)
Pozdrawiam! http://nawiedzonadroga.blogspot.com/2016/06/samotnosc.html

123 pisze...

cudowne zdjęcia! ;)

zapraszam do mnie:
ewamaliszewskaoff.blogspot.com

Diana pisze...

Widoki prze-piękne :)a stylizacja super!
www.wkrotkichzdaniach.pl - nowy wpis.

Talla pisze...

Jeju, zazdroszczę! Kalifornia to marzenie *.*
Piękne zdjęcia <3
justsayhei.blogspot.com

Unknown pisze...

Alee piekne zdjatka! <3 xxx

http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

Unknown pisze...

Marzę o zwiedzeniu północnej Ameryki! Zdjęcia są niesamowite. Oddają dosłownie wszystko!

Obserwuję!

Ultra kobiecy blog o muzyce:

gitaraiszpilki.blogspot.com

Dominka pisze...

Świetne zdjęcia, zawsze chciałam odwiedzić Kalifornię*.*

http://dominikaano.blogspot.com/

PrincessDomiii pisze...

Przecudowne zdjęcia!! *.* Chciałabym zwiedzić Kalifornię! Świetne spodnie ^.^

Pozdrawiam ♥
http://princessdooomiii.blogspot.com

Unknown pisze...

Ale tam jest pięknie ! :O
Mam nadzieję, że kiedyś też będę miała okazję tam pojechać :)


Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie :)
Tak Po Prostu BLOG

Iza pisze...

Cudne zdjęcia!

Anonimowy pisze...

Naprawdę piękne zdjęcia, a widoki po prostu zachwycają *.*
Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

Unknown pisze...

Świetne zdjęcia! Uwielbiam takie blogi jak Twój! :D

Pozdrawiam i zapraszam! ;)

true-less.blogspot.com

Unknown pisze...

O jeju jak masz fajnie! Moje marzenie to pojechać do Kalifornii. Piękne wakacyjne zdjęcia aż ci zazdroszczę! Miłego pobytu.

Prześlij komentarz

Copyright © 2009–2017 Joanna Szwed
Template: Wojtokuba.pl